Creatieve Wereld

Creativiteit als bron voor een betere wereld.

In dit forum graag jezelf voorstellen zodat we weten wie je bent en hoe je met Creatieve Wereld verbonden bent en wat jouw ideeën zijn voor creatieve wereld.

Weergaven: 372

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Gaaf Willem,

Vereerd om je bij de Creatieve Wereld te mogen begroeten.
Jouw boodschap uit je hart heb ik met vreugde ontvangen. Heerlijk, een feest van herkenning en een gevoel van thuiskomen.

Kijk uit naar de optredens en de nieuwe CD.

Willem Jacobs zei:
Mijn naam is Willem Jacobs. Samen met Luud Smits zijn we aan het werk om een CD op te nemen over ons innerlijk kind. Tijdens een van de try outs bracht men ons in contact met Rik. Een warme ontmoeting en een fijn gesprek was het gevolg. Wij werken en spelen vanuit ons hart en vertellen en zingen over de zoektocht naar ons innerlijk kind dat soms ver verstopt zit. Gaaf om naar eens mens te kijken die verteld over zijn leven en wat hem gebeurd terwijl zijn handen ook zonder ballen jongleren. Wij zingen en spelen voor volwassenen en hopen hun verstopte kind te raken zodat dit ook tevoorschijn komt. Hoe meer verstopte kinderen tevoorschijn komen en samen gaan spelen des te dichter komen we bij delen en vrede.
Wij kiezen voor kleine theaters en zalen omdat wij het gevoel hebben op die manier het verstopte kind eerder tevoorschijn durft te komen. Mei/juni komt de CD "nooit meer buitenom" uit.
Het lijkt ons gaaf om op deze manier een bijdrage te geven aan een Creatievere Wereld die in ons allen verstopt zit en wacht om gezien en uitgenodigd te worden. Liever groeten Wim en Luud.
Hallo Creatieve geesten,
Even voorstellen... Ik ben Jeroen Janssen, docent Lichamelijke Opvoeding. Altijd bezig met spellen, spelen en sporten. Net zoals jullie met zo creatief mogelijke vormen.
Mijn affiniteit met ontwikkelingssamenwerking wordt steeds sterker geprikkeld sinds ik terug ben uit Ethiopië (april 2008). We hebben daar meegewerkt in het onderwijs, om zo van elkaar te leren. Komend april ga ik India in dezelfde setting.
In de tussentijd ben ik nog bezig met een project op een Asielzoekerscentrum, waar we 4 avonden verzorgen voor de inwonenden. Ze hebben vaak veel ellende meegemaakt en moeten soms wel tot 20 jaar wachten voordat ze het land in mogen. Daarom is het ook zo mooi om die brede lach op hun gezicht te zien. Rik heeft bij ons ook enkele workshops verzorgt.

Ik ben benieuwd of dit netwerk een opstart is, niet enkel voor mensen die al in deze branche zitten, maar hopelijk ook om nieuwe zielen te prikkelen.

Groetjes, en iedereen veel succes met hun eigen projecten!
Jeroen

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Rik Konings.   Verzorgd door

Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden